1. SterowanieStrzałki lewo i prawo - poruszanie się
B - strzelanie
A - skok
Start - pauza
2. PlanszeStage 1 - Jungle
Stage 2 - Base1
Stage 3 - Waterfall
Stage 4 - Base2
Stage 5 - Snow Field
Stage 6 - Energy Zone
Stage 7 - Hangar
Stage 8 - Alien's Lair
3. Bossowie
- wielka brama zasłaniająca nam przejście do kolejnej planszy. Sposób
na nią to strzelanie w jej słaby punkt, czyli w świecący element. Brama
atakuje nas strzelaniem kulami armatnimi oraz posiada swoich pomocników,
czyli żołnierzy co również strzelają w naszą stronę.

- wielki automat strzelający w nas. Sposób na niego to również
strzelanie w świecące elementy, tym razem jest ich kilka, kiedy
zniszczymy temu automatowi wszystkie świecące elementy to na górze
pojawi się jedna latająca ''pierdółka'' i musimy w nią strzelać. Atak
''pierdółki'' to wypuszczanie podobnych pocisków do niego samego w
naszym kierunku.

- ogromny mutant w miarę trudny do pokonania. Jego ataki to
wypuszczanie ze swoich macek latających kul ognistych oraz wypuszczanie
ze swojej paszczy, tego samego co z macek. Na niego są dwa sposoby, albo
strzelanie w macki, a potem w paszczę lub strzelanie tylko w jego
paszczę co przyśpiesza pokonywanie go.

- boss podobny do bossa nr. 2, walka tak samo. Tylko że tym razem jest
nieco trudniejsza. Ataki bossa są takie same jak poprzednie, czyli
strzelanie w nas swoimi kulami. Napisałem że walka nieco trudniejsza
ponieważ tym razem boss ma jeszcze kilku swoich pomocników, którzy
usiłują nas zabić. Pamiętaj strzelaj mu w świecące elementy! Po
zniszczeniu automatu tak samo jak wtedy, tylko że tym razem pojawiające
się dwie latające ''pierdółki''.

- latające ufo nie trudne do pokonania. Wypuszcza on w naszym kierunku
kilku swoich pomocników, czyli małe latające ufa. Aby go pokonać
strzelaj w niego samego. Strzela w nas również małymi pociskami.

- kolejny duży mutant nie trudny do pokonania. Jego ataki do
wypuszczanie po ziemi sunących szybko dysków oraz bieganie i skakanie po
całej planszy.

- walka podobna jak z bossem nr.1. Jest to również wielka brama
zasłaniająca nam przejście do planszy, tym razem finałowej. Właściwie
brama nie atakuje. Podczas walki pojawiają się biegnący w naszym
kierunku bardzo upierdliwi żołnierze. Również są przymocowane pod ziemią
działka wypuszczające pociski. Aby go pokonać musisz strzelać w jego
charakterystyczny znaczek plus koloru złotego.

- finałowy boss. Jest nim wielkie serce przymocowane do gruntu za
pomocą nerw lub żył. Jego atak to wypuszczanie w naszym kierunku
biegnących skorpionów. Pokonać go możemy no chyba wiadomo jak, strzelać
mu w serce

.
4. Bronie
- broń którą posiadamy od początku gry. Nasza postać będzie mogła wypuszczać kilka małych pocisków.

- najlepsza broń z gry. Jest bardzo przydatna na przeciwników oraz
bossów. Nasza postać wypuszcza pięć pocisków. Jeden biegnie na górny
róg, drugi trochę niżej, trzeci normalnie poziomo, czwarty lekko w dolny
róg, a piąty w dolny róg.

- kolejna w miarę dobra broń. Nasza postać wypuści lecące cztery
kawałki ognia. Poruszają się one szybko w kółko i w kierunku
wypuszczenia.

- broń podobna do broni nr. 1 tylko że nieco mocniejsza.

- laser biegnący w poziomym kierunku. Całkiem dobra broń.

- pociski z naszych broni lecą szybciej.
5. Itemy
- item przymocowany do gruntu. Kiedy go zniszczymy zostanie losowo wygenerowana broń.

- item podobny do poprzedniego, tylko że tym razem nie jest
przymocowany do gruntu, tylko lata zygzakiem. Tak samo jak w poprzednim,
gdy go zniszczymy dostaniemy broń.
- niszczy wszystkich przeciwników widocznych na ekranie

- nasza postać staje się chwilowo nieśmiertelna.
6. Menu
1. Ilość żyćPozdrawiam! Sorry że pisałem taką dziwną formą, ale solucje/poradniki przeważnie tak piszę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz