30.05.2012
Contra - poradnik
1. Sterowanie
Strzałki lewo i prawo - poruszanie się
B - strzelanie
A - skok
Start - pauza
2. Plansze
Stage 1 - Jungle
Stage 2 - Base1
Stage 3 - Waterfall
Stage 4 - Base2
Stage 5 - Snow Field
Stage 6 - Energy Zone
Stage 7 - Hangar
Stage 8 - Alien's Lair
3. Bossowie
- wielka brama zasłaniająca nam przejście do kolejnej planszy. Sposób na nią to strzelanie w jej słaby punkt, czyli w świecący element. Brama atakuje nas strzelaniem kulami armatnimi oraz posiada swoich pomocników, czyli żołnierzy co również strzelają w naszą stronę.
- wielki automat strzelający w nas. Sposób na niego to również strzelanie w świecące elementy, tym razem jest ich kilka, kiedy zniszczymy temu automatowi wszystkie świecące elementy to na górze pojawi się jedna latająca ''pierdółka'' i musimy w nią strzelać. Atak ''pierdółki'' to wypuszczanie podobnych pocisków do niego samego w naszym kierunku.
- ogromny mutant w miarę trudny do pokonania. Jego ataki to wypuszczanie ze swoich macek latających kul ognistych oraz wypuszczanie ze swojej paszczy, tego samego co z macek. Na niego są dwa sposoby, albo strzelanie w macki, a potem w paszczę lub strzelanie tylko w jego paszczę co przyśpiesza pokonywanie go.
- boss podobny do bossa nr. 2, walka tak samo. Tylko że tym razem jest nieco trudniejsza. Ataki bossa są takie same jak poprzednie, czyli strzelanie w nas swoimi kulami. Napisałem że walka nieco trudniejsza ponieważ tym razem boss ma jeszcze kilku swoich pomocników, którzy usiłują nas zabić. Pamiętaj strzelaj mu w świecące elementy! Po zniszczeniu automatu tak samo jak wtedy, tylko że tym razem pojawiające się dwie latające ''pierdółki''.
- latające ufo nie trudne do pokonania. Wypuszcza on w naszym kierunku kilku swoich pomocników, czyli małe latające ufa. Aby go pokonać strzelaj w niego samego. Strzela w nas również małymi pociskami.
- kolejny duży mutant nie trudny do pokonania. Jego ataki do wypuszczanie po ziemi sunących szybko dysków oraz bieganie i skakanie po całej planszy.
- walka podobna jak z bossem nr.1. Jest to również wielka brama zasłaniająca nam przejście do planszy, tym razem finałowej. Właściwie brama nie atakuje. Podczas walki pojawiają się biegnący w naszym kierunku bardzo upierdliwi żołnierze. Również są przymocowane pod ziemią działka wypuszczające pociski. Aby go pokonać musisz strzelać w jego charakterystyczny znaczek plus koloru złotego.
- finałowy boss. Jest nim wielkie serce przymocowane do gruntu za pomocą nerw lub żył. Jego atak to wypuszczanie w naszym kierunku biegnących skorpionów. Pokonać go możemy no chyba wiadomo jak, strzelać mu w serce .
4. Bronie
- broń którą posiadamy od początku gry. Nasza postać będzie mogła wypuszczać kilka małych pocisków.
- najlepsza broń z gry. Jest bardzo przydatna na przeciwników oraz bossów. Nasza postać wypuszcza pięć pocisków. Jeden biegnie na górny róg, drugi trochę niżej, trzeci normalnie poziomo, czwarty lekko w dolny róg, a piąty w dolny róg.
- kolejna w miarę dobra broń. Nasza postać wypuści lecące cztery kawałki ognia. Poruszają się one szybko w kółko i w kierunku wypuszczenia.
- broń podobna do broni nr. 1 tylko że nieco mocniejsza.
- laser biegnący w poziomym kierunku. Całkiem dobra broń.
- pociski z naszych broni lecą szybciej.
5. Itemy
- item przymocowany do gruntu. Kiedy go zniszczymy zostanie losowo wygenerowana broń.
- item podobny do poprzedniego, tylko że tym razem nie jest przymocowany do gruntu, tylko lata zygzakiem. Tak samo jak w poprzednim, gdy go zniszczymy dostaniemy broń.
- niszczy wszystkich przeciwników widocznych na ekranie
- nasza postać staje się chwilowo nieśmiertelna.
6. Menu
1. Ilość żyć
Pozdrawiam! Sorry że pisałem taką dziwną formą, ale solucje/poradniki przeważnie tak piszę.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz